هر انکس ک مهربانست زیباست مژگان عزيزم واقعا نميدونم از كجا شروع كنم چون اين قدر حرف تو دلمه و كسي رو هم ندارم حرفمو بهش بگم ي بار ديگه داستانمو برات گذاشتم ك گفتي متن كامل ب دستت نرسيده ..عزيزم من ٢٤سالمه و تك دخترم ٨ماه پيش برام خاستگار اومد تقريبا ١٢سال اختلاف سني داشتيم معمار از خانواده خوب ا زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...
ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برای کسی دل به دریا بزنیدک همسفر بخواهد نه قایقگوتهسلام مژگان خانوماسم من مائده هستوبلاگتون رو خوندم و گفتم شاید شما بتونید به من کمک کنید. اینم بذارید توی وبتون......چهار سال پیش عاشق یه پسری به نام سعید شدممدتی گذشت و اونم بهم ابراز علاقه کرد و گفت مائده من خیلی دوستت دارمما با هم دوست شدیم. من زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...
ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید